• Before registering an account on PlayerSquared you must first agree that you are at least 13 years of age & have read & agree to our Terms & rules & our Privacy policy.
  • To hide your download link, use the following BBCodes:
    You can set specific reactions (like "Thanks," "Love," etc.) that must be selected to unlock the download link. List the reaction numbers like this: 1, 2, 3, etc. 1 = Thanks 2 = Love 3 = Haha 4 = Wow 6 = Canada Thanks

or you can use:
    Which allows you to charge a certain credit amount in order for someone to get access to the download link.

The button to unlock the link will appear in the bottom right corner of the post.

Multi Modded Elden Ring MULE SAVE

Here's my personal Elden Ring Save!

Just under 160 hours of total play time. I'm at end game already. All you have to do is go to the grace in the Roundtable Hold and start a new playthrough. I've got a lot of good stuff on this save, including some very rare items.

[REMINDER]
PLEASE STAY OFFLINE. YOUR ACCOUNT WILL BE FLAGGED AND POTENTIALLY BANNED. DON'T RUIN THE FUN FOR OTHERS BY GOING ONLINE. YOU HAVE BEEN WARNED.

link: https://mega.nz/folder/dF8AVC4A#N0oLiLkgthr7koHjG57wlg

What's on this save:

-Level 713 character (max)

-All stats max at level 99

-Max almost every item (I think)

-Modded stats (hp, fp, stamina)

-Almost all weapons + maxed out +25 and +10 (there's a lot of weapons, so let me know if I missed anything)

-Almost all armor pieces (again, there's a lot, so let me know if I missed any)

-3 character customization presets. You can change them, delete them, use them, or whatever you want. First one is supposed to represent Ciri from Witcher 3. Second is
supposed to be Radagon, which is my favorite boss fight. Last character is modeled after a customization made by a Korean fellow. She's really hot and looks like a K-pop star. Here's the link where I got it from:
커스터마ì´ì§• ìž¬ê³µìœ í•©ë‹ˆë‹¤. | 프롬 소프트웨어 루리웹

The max level is something that you cannot revert, so sorry about that. However, if you want to play without modded hp/fp/stamina, I suggest using the "Grafted
Great Sword" ability and rest at the nearest grace. This will revert your health, magic, and stamina back to the in game maximum (however much that is for level 99 stats).

~~Extra goody!!!~~

If anyone's interested, I have a pair of Fia's DEATHBED SMALLS on this save. For those who know, it's cut content, and had to be modded into the game (codes and other complicated stuff). For those who don't know, the Deathbed Smalls is a piece of armor which is supposed to be these fancy looking panties that Fia's model actually wears in game. Game files suggest that these were originally obtainable, but was cut in the final release. I managed to mod it into my save file, and it is extremely rare.

I hope you guys enjoy this save! Please let me know if I'm missing anything, or if you guys want me to add something to the save!
Thank you so much.. Working in 2025🎉

Voici ma sauvegarde personnelle d'Elden Ring !

Un peu moins de 160 heures de jeu au total. J'ai déjà terminé le jeu. Il suffit d'aller à la grâce dans le Bastion de la Table Ronde et de commencer une nouvelle partie. J'ai récupéré plein de bonnes choses sur cette sauvegarde, y compris des objets très rares.

[RAPPEL]
Veuillez rester hors ligne. Votre compte sera signalé et pourrait être suspendu. Ne gâchez pas le plaisir des autres en vous connectant. Vous êtes prévenus.

Lien : https://mega.nz/folder/dF8AVC4A#N0oLiLkgthr7koHjG57wlg

Que contient cette sauvegarde :

-Personnage de niveau 713 (maximum)

-Toutes les stats sont au maximum au niveau 99

-Max presque tous les objets (je crois)

-Statistiques modifiées (PV, PC, endurance)

-Presque toutes les armes sont améliorées au maximum à +25 et +10 (il y a beaucoup d'armes, alors n'hésitez pas à me dire si j'en ai oublié).

-Presque toutes les pièces d'armure (encore une fois, il y en a beaucoup, alors n'hésitez pas à me signaler si j'en ai oublié)

- 3 préréglages de personnalisation de personnage. Vous pouvez les modifier, les supprimer, les utiliser, ou faire ce que vous voulez. Le premier est censé représenter Ciri de Witcher 3. Le deuxième est
Il s'agit de Radagon, mon boss préféré. Le dernier personnage est inspiré d'une création d'un Coréen. Elle est vraiment canon et ressemble à une star de K-pop. Voici le lien :
ì»¤ìŠ¤í„°ë§ˆì ´ì§• ìž¬ê³µìœ í•©ë‹ˆë‹¤.

Le niveau maximum est définitif, désolé. Cependant, si vous souhaitez jouer sans modifier les PV/FP/endurance, je vous suggère d'utiliser le mod « Grafted ».
Utilisez la compétence « Grande Épée » et reposez-vous à la grâce la plus proche. Cela rétablira votre santé, votre magie et votre endurance à leur maximum en jeu (quel que soit le montant correspondant aux statistiques de niveau 99).

~~Un petit cadeau en plus !!!~~

Si ça intéresse quelqu'un, j'ai une paire de culottes « Deathbed Smalls » de Fia dans ma sauvegarde. Pour ceux qui le savent, c'est du contenu coupé au montage, qu'il a fallu ajouter au jeu via un mod (avec des codes et autres manipulations complexes). Pour ceux qui ne le savent pas, la « Deathbed Smalls » est une pièce d'armure qui est censée être cette culotte élégante que porte le modèle de Fia dans le jeu. Les fichiers du jeu indiquent qu'on pouvait l'obtenir à l'origine, mais qu'elle a été retirée de la version finale. J'ai réussi à l'ajouter à ma sauvegarde, et elle est extrêmement rare.

J'espère que cette sauvegarde vous plaira ! N'hésitez pas à me dire s'il manque quelque chose ou si vous souhaitez que j'y ajoute des éléments !
merci

• Like
Reactions: Algeriane