• Before registering an account on PlayerSquared you must first agree that you are at least 13 years of age & have read & agree to our Terms & rules & our Privacy policy.

Probleem met missie in Shadow of the Tomb Raider

Speel shadow of the tomb raider ik werkte een bepaalde missie af,tot mijn grote verrassende kom ik later terug in precies dezelfde te spelen missie,moet die dus terug afwerken,maar kan nu niet verder,omdat specifieke specifieke elementen ontbreken,hier een spoel met witte koorden omwikkeld waar ik moet op schieten en dan verdwijnt de hindernis met takken en kan ik voortspelen,maar die spoel komt niet meer terug dus einde spel.Ook in andere missie doodde ik iemand,nu moet ik het terug herspelen en die man ligt daar dood op de grond,ok,maar w aarom stuurt spel me terug.Nergens op google vind ik dit soort informatie terug,dus ook niet van andre games,heel bizar,misschien aan dvd ???
Head of the serpent ben ik SHADOW OF THE TOMB RAIDER Oliepuzzel [Trail Of The Serpent - Serpent's Head] Zojuist blijkt herhaaldelijk lukt niet,heb nu betere uitleg ......
YouTube: Shadow Of The Tomb Raider | Hoofd van de slang | Oliepuzzel 1 | PC Walk... zo moet het,eerste keer niet gedaan

Zoals reeds gezgd deze missie was grotendeels voltooid,op bepaald moment glijd ik uit een rotsopening en val in het water en wordt ik plots vereist door mannen die Lara willen doden,in paniekvlucht ik dan ergens een huis binnen,en plots stel ik vast dat ik een Voltooide missie moet herspelen,leidt naar die twee oliepuzzels,staan achter elkaar.Ben nu in grot voor eerste oliepuzzel,eerst moet ik olie laten lopen in kuil vooraan,en dan via een brandende pijl af te schieten op een witte spoel met koorden(zie filmtje,dan alles duidelijk) aan het koord trekken en loopt die olie in kuil vooraan en kan je met brandende pijl alles in de fik steken en kan je deur gaan naar de volgende opdracht,nogmaals deed ik allemaal succesvol,maar hoe kom je dan in Godsnaam terug in die grotten terecht waar oliepuzzels liggen te wachten.Tweede keer dus nu,is het onmogelijke opdracht af te werken,die spoel die olie voor doet lopen komt niet meer in kuil,spoel komt niet terug.Is er dan iets mis met dat schijfje, lijkt schijnbaar mijn verhaal maar trieste realiteit,zit terug in reed gespeelde missie,die al gedaan was.
Bedoel die witte spoel (waar je moet op schieten met pijl)zie je normaal links vooraan oppervlak van het moment dat je in grot komt,zie je niet meer en ja dan kan ik NIETS meer doen
gaat over deze missie

Acties:WijzigBekijkBookmarkRapporteerQuote