AngeloLMDLT
Pro Player
âï¸ Wo Long Fallen Dynasty âï¸
(FR)
Je souhaite partager avec vous une sauvegarde de départ (Starter Save EU) pour le jeu en question, qui inclut:
- 1 arme Modded.
- 999,999,999 unités de Ki primordial, Cuivre.
- Niveau de personnage de 350, avec chacune des cinq statistiques élevées à 50.
Je vous souhaite une excellente partie !
___
(EN)
I would like to share with you a Starter Save EU for the game, which includes a:
- 1 Modded weapon.
- 999,999,999 units of Genuine Qi, Coppers.
- Character level of 350, with all five statistics raised to 50.
I wish you a good game !
Wo Long Fallen Dynasty - Modded - Level 495, Money/Items MAX Weapons/Armors (Jewels) Modded - YouTube
Sauvegarde/Save: ___
(FR)
Si vous souhaitez découvrir davantage d'options pour Wo Long Fallen Dynasty, je vous invite à visiter ma boutique.
(EN)
If you would like to discover more options for Wo Long Fallen Dynasty, I invite you to visit my shop.
Wo Long Fallen Dynasty Modded Level 495, Money/Items MAX Weapons/Armors (Jewels) Modded
Discord: Angelo-HE#5633
YouTube: Lobby-Man The World of Cheating - YouTube
(FR)
Je souhaite partager avec vous une sauvegarde de départ (Starter Save EU) pour le jeu en question, qui inclut:
- 1 arme Modded.
- 999,999,999 unités de Ki primordial, Cuivre.
- Niveau de personnage de 350, avec chacune des cinq statistiques élevées à 50.
Je vous souhaite une excellente partie !
___
(EN)
I would like to share with you a Starter Save EU for the game, which includes a:
- 1 Modded weapon.
- 999,999,999 units of Genuine Qi, Coppers.
- Character level of 350, with all five statistics raised to 50.
I wish you a good game !
Wo Long Fallen Dynasty - Modded - Level 495, Money/Items MAX Weapons/Armors (Jewels) Modded - YouTube
Sauvegarde/Save: ___
(FR)
Si vous souhaitez découvrir davantage d'options pour Wo Long Fallen Dynasty, je vous invite à visiter ma boutique.
(EN)
If you would like to discover more options for Wo Long Fallen Dynasty, I invite you to visit my shop.
Wo Long Fallen Dynasty Modded Level 495, Money/Items MAX Weapons/Armors (Jewels) Modded
Discord: Angelo-HE#5633
YouTube: Lobby-Man The World of Cheating - YouTube